Diensten

BTW aangiften

Het door ons periodiek verwerken van uw administratie en het aansluitend verzorgen van de aangifte omzetbelasting is de meest voorkomende vorm. Wij kunnen u eventueel ook op uw locatie ondersteunen. Voor alle mogelijkheden op gebied van onze administratieve dienstverlening kunt u bij ons terecht. U kunt uw documenten digitaal aanleveren zodat het u elke kwartaal, of maand, tijd verliest om een map met papieren te brengen.

Inkomenstenbelasting

Op basis van uw kwartaal administratie wordt uw Inkomstenbelasting aangifte verzorgd. We zijn zeer nauwkeurig in het nagaan en vragen over mogelijke aftrekposten die op uw situtie van toepassing zijn, om zodoende het meest belasting voordeel voor u uit te halen.

Heeft u een BV? Wij verzorgen uw vennootschapsbelasting aangifte en ook de deponering van de stukken bij de KvK.

Payroll

Wij verzorgen uw gehele loonadministratie, desgewenst tot en met de verzending van de salarisstroken. De wijze waarop u de loongegevens opgeleverd krijgt en welke informatie u wel of niet aangeleverd wilt hebben, kunt u in samenspraak met onze loonadministrateurs geheel vrij inrichten. Administratieve dienstverlening op maat tot in de puntjes. Tijdelijk een probleem met het verzorgen van uw salarisinformatie? Informeer naar de mogelijkheden van ondersteuning op locatie.

Persoonlijke financiƫle organisatie

Als uw huidige administratie niet makkelijk en prettig toegankelijk is, of bij een nieuw administratiepakket, kunnen wij helpen met: Het inrichten van uw nieuwe pakket, rekeningschema e.d. De stroomlijning van het administratieve proces

Heeft belangstelling in onze diensten?

Maak een afspraak voor een kosteloze kennismakingsgesprek. Bel +06 2645 0139